Bel met korting

Lekker goedkoop bellen

De ontwikkeling van mobiele apps

In het jaar 2007 gaf Apple Inc. een geheel nieuwe betekenis aan mobiele technologie door zijn vlaggenschip te lanceren – de eerste generatie iPhone. Het apparaat fungeerde als een zegen voor een sector voor de ontwikkeling van mobiele games, die anders met een “slakkensnelheid” groeide. Later, in het jaar 2008, bracht de internetgigant Google ook “Android OS” uit en dit begon uiteindelijk een oorlog van apps, en beide werden felle concurrenten. Dit bleek echter vruchtbaar voor de smartphonegebruikers, aangezien de concurrentie resulteerde in de ontwikkeling van betere mobiele gaming-apps met uitstekende graphics, fascinerende gameplay en uitstekende geluidssystemen.

De statistieken en voorspellingen –

Met het tempo van de tijd brachten bedrijven geavanceerde tools en technologieën om meer geavanceerde gaming-apps te ontwikkelen, om een ​​groter deel van de mobiele enthousiaste bevolking te verleiden. Volgens recente statistieken bereikte de verkoop van gaming-apps voor smartphones en tablets in het jaar 2010 $ 898 miljoen, en tegen het jaar 2015 wordt een omzetcijfer van $ 1,6 miljard verwacht.

De overweldigende respons van de mobiele gaming-apps blijkt uit de volgende feiten:

  • 53% van de smartphonebezitters speelt dagelijks mobiele games
  • Smartphone-gebruikers besteden 14,7 uur per maand aan het spelen van mobiele games
  • 93% mensen betalen voor gaming-apps of gokkasten
  • 100 miljoen mobiele gamers alleen al in de VS
  • 700 miljoen download van Angry Birds-app
  • Tiny Tower genereerde $ 3 miljoen door in-app-aankopen
  • Grote inkomsten genereren via advertenties zoals casino spellen
  • Het is vermeldenswaard dat de bovenstaande cijfers slechts een klein inzicht geven in de hele mobiele game-industrie. Met de technologie die met de dag evolueert, wordt echter verwacht dat de populariteit van mobiele games alle eerdere records zal breken.
Lees tip:  Mobielvriendelijke website

Freemium-model of betaald model – The Game Changers

De taak om het juiste medium voor het genereren van inkomsten te selecteren, is altijd een game changer geweest. Er zijn drie belangrijke verdienmodellen in de industrie voor het ontwikkelen van mobiele applicaties:

Gratis apps – De apps werden ondersteund met advertenties om het genereren van inkomsten te ondersteunen.
Freemium (gratis + premium) apps – Gratis apps te downloaden, maar met in-app aankoopopties.
Betaalde apps – Eenmalige betaling voor alle functies.
Ongetwijfeld is het freemium-model vele malen vruchtbaar gebleken, maar de belangrijkste inkomstengeneratie wordt nog steeds gedragen door betaalde game-apps. Bovendien stellen de voorspellingen van experts dat de inkomsten uit gratis, door advertenties ondersteunde games tegen het jaar 2014 naar verwachting met 12,3% zullen groeien. Met gratis applicaties die de “Spark” missen en freemium-apps een beter potentieel laten zien, de vooruitzichten om innovatief en effectief te zijn zijn hoger in het laatste. Als gevolg hiervan kan men de komende jaren een evenwicht in het genereren van inkomsten voelen tussen betaalde en freemium-apps.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Wie zijn we

Ons website-adres is: http://belmetkorting.nl.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Reacties

Als bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren.

Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (dit wordt ook een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar service indien je dit gebruikt. De privacybeleidspagina kun je hier vinden: https://automattic.com/privacy/. Nadat je reactie is goedgekeurd, is je profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van je reactie.

Media

Als je een geregistreerde gebruiker bent en afbeeldingen naar de site upload, moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de website kunnen de afbeeldingen van de website downloaden en de locatiegegevens inzien.

Contactformulieren

Cookies

Wanneer je een reactie achterlaat op onze site, kun je aangeven of je naam, je e-mailadres en website in een cookie opgeslagen mogen worden. Dit doen we voor jouw gemak zodat je deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen voor een nieuwe reactie. Deze cookies zijn een jaar lang geldig.

Indien je een account hebt en je logt in op deze site, slaan we een tijdelijke cookie op om te bepalen of jouw browser cookies accepteert. Deze cookie bevat geen persoonlijke gegevens en wordt verwijderd zodra je je browser sluit.

Zodra je inlogt, zullen we enkele cookies bewaren in verband met jouw login informatie en schermweergave opties. Login cookies zijn 2 dagen geldig en cookies voor schermweergave opties 1 jaar. Als je "Herinner mij" selecteert, wordt je login 2 weken bewaard. Zodra je uitlogt van jouw account, worden login cookies verwijderd.

Wanneer je een bericht wijzigt of publiceert wordt een aanvullende cookie door je browser opgeslagen. Deze cookie bevat geen persoonlijke data en heeft enkel het post ID van het artikel wat je hebt bewerkt in zich. Deze cookie is na een dag verlopen.

Ingesloten inhoud van andere websites

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video's, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

Deze websites kunnen data over jou verzamelen, cookies gebruiken, tracking van derde partijen insluiten en je interactie met deze ingesloten inhoud monitoren, inclusief de interactie met ingesloten inhoud als je een account hebt en ingelogd bent op die website.

Analytics

Met wie we jouw data delen

Hoe lang we jouw data bewaren

Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren.

Voor gebruikers die geregistreerd op onze website (indien van toepassing), bewaren we ook persoonlijke informatie in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen op ieder moment (de gebruikersnaam kan niet gewijzigd worden). Website beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en wijzigen.

Welke rechten je hebt over je data

Als je een account hebt op deze site of je hebt reacties achter gelaten, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.

Waar we jouw data naartoe sturen

Reacties van bezoekers kunnen door een geautomatiseerde spamdetectie service geleid worden.

Jouw contactinformatie

Aanvullende informatie

Hoe we jouw data beveiligen

Welke datalek procedures we geïmplementeerd hebben

Van welke derde partijen we data ontvangen

Wat voor geautomatiseerde besluiten we nemen en profilering we doen met gebruikersgegevens

Openbaarmakingsverplichtingen van de industrie

Save settings
Cookies settings