Bel met korting

Lekker goedkoop bellen

Voordelen van zakelijk VoIP bellen

Wat is VoIP?

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. In principe kunt u met VoIP overal ter wereld goedkope telefoongesprekken (VoIP-gesprekken) voeren, maar het gebeurt gewoon via het internet. Dit betekent dat u niet langer een verouderde vaste lijn hoeft te gebruiken. De technologie heeft een lange weg afgelegd sinds de eerste vaste lijnen 140 jaar geleden werden geïntroduceerd en de behoeften van bedrijven zoals het uwe hebben ook een lange weg afgelegd. Daarom zien we VoIP graag als een evolutie van de ‘bedrade’ telefoon. De volgende stap omhoog.

Hoe werkt VoIP?

In wezen vervangt VoIP draden en telefoonlijnen door het internet. Dus als je in een VoIP-telefoon spreekt, zet hij je stem om in data en verstuurt die dan via het internet. Net als een e-mail. Aan de andere kant van het gesprek wordt de informatie weer omgezet in uw stem – helder als kristal en zonder vertraging. Maar wat belangrijker is dan hoe het werkt, is de wetenschap dat het altijd zal werken. Gelukkig kunnen de meeste VoIP problemen op afstand en in een paar minuten worden opgelost. Het is niet nodig om de activiteiten stil te leggen of een technicus in te schakelen. Dat betekent dat u weer over kunt gaan tot de orde van de dag.

Waar wordt VoIP gebruikt?

VoIP is eigenlijk de technologie achter Skype. Als u er al eens gebruik van heeft gemaakt, weet u dat de geluidskwaliteit veel duidelijker kan zijn dan bij een traditioneel telefoongesprek. Dat is erg handig in een lawaaierige kantooromgeving, waar het moeilijk kan zijn om iemand in dezelfde kamer te horen, laat staan iemand in een ander land. Skype gebruikt deze technologie echter voor een consumentenmarkt. Dit betekent dat u alleen toegang krijgt tot een basispakket functies, dat wordt gesubsidieerd door advertenties. Uw bedrijf heeft iets krachtigers nodig dan dit.

Lees tip:  6 tips voor perfecte smartwatch bandjes

Of u nu een ontwerpstudio, een wervingsbureau of een kleine of middelgrote onderneming bent, business-grade VoIP bellen biedt u veel meer dan alleen goedkopere gesprekken. Het laat u dingen doen die u niet eens voor mogelijk had gehouden. En, met een VoIP telefoonsysteem betaalt u eigenlijk voor de breedbandverbinding – dit betekent dat u kunt betalen per gebruiker of per verbinding. U kunt dus genieten van een voorspelbaar goedkope IP telefonie dienst.

De voordelen van VOIP voor bedrijven

Er zijn een aantal voordelen verbonden aan het upgraden van uw vaste lijn naar een virtueel telefoonsysteem – en hier hebben we een aantal van de belangrijkste redenen opgesomd waarom bedrijven de overstap maken naar VoIP bellen:

Schaalbaarheid

Oude telefoonsystemen kunnen duur zijn. Veel systemen zijn beperkt tot 2 of 30 kanalen per circuit, waardoor het zeer moeilijk is om effectief op te schalen. Met een VoIP telefoonsysteem, kan u eenvoudig meer werknemers toevoegen aan het systeem wanneer dat nodig is.

Meer functies

 Er is een hele reeks van functies die niet beschikbaar zijn of gewoon te duur zijn op vaste systemen. Dingen zoals voicemail, e-mail voicemail en het hebben van on-hold muziek of een spraakbericht van uw keuze.

Geïntegreerde communicatie

Niet alleen spraak, maar ook de integratie van e-mail, browsers, instant messaging en gespreksopname maken VoIP een aantrekkelijke optie voor bedrijven en telewerkers.

Flexibiliteit

Telefoons kunnen zonder veel moeite door het kantoor worden verplaatst. U kunt zelfs reizen met uw telefoonnummer en dit kan bijzonder nuttig zijn als u liever of moet werken op afstand.

Goedkoper

Voor bijna elk bedrijf zal een VoIP telefooncentrale goedkoper uitvallen dan een ouder systeem zoals ISDN. Maar denk niet aan VoIP als ‘de goedkope optie’ – het is van een veel hogere kwaliteit. (Let op: de kwaliteit van een virtueel telefoonsysteem hangt sterk af van de kwaliteit van uw internetverbinding. Onze ingenieurs raden aan dat u een VoIP telefoonsysteem koppelt aan een supersnelle breedbandverbinding).

Lees tip:  De stroomversnelling van zakelijk bellen

Gemakkelijker te herstellen

De meeste VoIP gerelateerde problemen kunnen vanop afstand en in enkele minuten opgelost worden. Het is niet nodig om de operaties stil te leggen of een technicus in te schakelen.

Robuust en volwassen

VoIP bestaat al tientallen jaren en is nu de methode bij uitstek om te communiceren tijdens thuiswerk. Internet connectiviteit heeft wat tijd nodig gehad om de technologie in te halen, maar met supersnelle internet mogelijkheden, is VoIP een aantrekkelijke optie voor het MKB.

Uitstekende klantenservice

VoIP bellen zakelijk helpt om gesprekken naadloos te laten verlopen tussen gebruikers en kantoren en om gespecialiseerde adviseurs met elkaar te verbinden. Medewerkers op afstand kunnen apps gebruiken om verbinding te maken met hun kantoortelefoon en gesprekken door te schakelen naar mobiele telefoons of collega’s – of beide. VoIP kan ook voicemail afleveren als een afspeelbare e-mailbijlage.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Wie zijn we

Ons website-adres is: http://belmetkorting.nl.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Reacties

Als bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren.

Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (dit wordt ook een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar service indien je dit gebruikt. De privacybeleidspagina kun je hier vinden: https://automattic.com/privacy/. Nadat je reactie is goedgekeurd, is je profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van je reactie.

Media

Als je een geregistreerde gebruiker bent en afbeeldingen naar de site upload, moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de website kunnen de afbeeldingen van de website downloaden en de locatiegegevens inzien.

Contactformulieren

Cookies

Wanneer je een reactie achterlaat op onze site, kun je aangeven of je naam, je e-mailadres en website in een cookie opgeslagen mogen worden. Dit doen we voor jouw gemak zodat je deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen voor een nieuwe reactie. Deze cookies zijn een jaar lang geldig.

Indien je een account hebt en je logt in op deze site, slaan we een tijdelijke cookie op om te bepalen of jouw browser cookies accepteert. Deze cookie bevat geen persoonlijke gegevens en wordt verwijderd zodra je je browser sluit.

Zodra je inlogt, zullen we enkele cookies bewaren in verband met jouw login informatie en schermweergave opties. Login cookies zijn 2 dagen geldig en cookies voor schermweergave opties 1 jaar. Als je "Herinner mij" selecteert, wordt je login 2 weken bewaard. Zodra je uitlogt van jouw account, worden login cookies verwijderd.

Wanneer je een bericht wijzigt of publiceert wordt een aanvullende cookie door je browser opgeslagen. Deze cookie bevat geen persoonlijke data en heeft enkel het post ID van het artikel wat je hebt bewerkt in zich. Deze cookie is na een dag verlopen.

Ingesloten inhoud van andere websites

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video's, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

Deze websites kunnen data over jou verzamelen, cookies gebruiken, tracking van derde partijen insluiten en je interactie met deze ingesloten inhoud monitoren, inclusief de interactie met ingesloten inhoud als je een account hebt en ingelogd bent op die website.

Analytics

Met wie we jouw data delen

Hoe lang we jouw data bewaren

Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren.

Voor gebruikers die geregistreerd op onze website (indien van toepassing), bewaren we ook persoonlijke informatie in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen op ieder moment (de gebruikersnaam kan niet gewijzigd worden). Website beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en wijzigen.

Welke rechten je hebt over je data

Als je een account hebt op deze site of je hebt reacties achter gelaten, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.

Waar we jouw data naartoe sturen

Reacties van bezoekers kunnen door een geautomatiseerde spamdetectie service geleid worden.

Jouw contactinformatie

Aanvullende informatie

Hoe we jouw data beveiligen

Welke datalek procedures we geïmplementeerd hebben

Van welke derde partijen we data ontvangen

Wat voor geautomatiseerde besluiten we nemen en profilering we doen met gebruikersgegevens

Openbaarmakingsverplichtingen van de industrie

Save settings
Cookies settings