Bel met korting

Lekker goedkoop bellen

Digitaal adverteren

Wat is digitaal adverteren

Digitaal adverteren is een manier om meer klanten te vinden. Maar ook verhoogt het de bekendheid van je bedrijf en de affiniteit met jouw producten. Dit kun je bereiken door het plaatsen van een advertentie. In de krant is dit vaak honderden euro’s. Terwijl dit digitaal vele malen goedkoper kan. Je kunt namelijk via Google adverteren voor diverse tarieven. Je betaald dan per klik en meestal ligt de prijs tussen de 0,20 en 5 euro per klik. Dit zorgt ervoor dat je ook controle hebt over het budget. Maar ook kun je via social media adverteren. Je betaald daar tussen de 0,10 en 3,00 euro per klik. Het voordeel hiervan is dat je ook niet hoeft te betalen voor mensen die jouw website niet aanklikken. Daardoor heb je een groot bereik wat later nog eventueel terug kan komen wat dus niets gekost heeft.

Hoe werkt digitaal adverteren?

Digitaal adverteren kun je het beste uitbesteden aan een professional. Zij weten immers wat de beste weg is op het internet. En dus ook hoe je snel een groot publiek kunt bereiken. Daarnaast zijn ze vaak op de hoogte van de laatste trends. Dit zorgt ervoor dat jij hier ook direct op kunt inspelen. Ook doen zij vaak een doelgroep onderzoek. Hiermee word gekeken welke doelgroep het beste bij jouw bedrijf en producten past. De vragen die aanbod komen zijn locatie, leeftijd en geslacht. Vervolgens gaan zij aan de slag met een zoekwoorden onderzoek. Hiermee gaan ze bepalen op welke zoekwoorden jij mogelijk gevonden kunt worden. Dit brengt altijd nieuwe inzichten met zich mee. Maar ook nieuwe kansen op meer en blijvende klanten.

Lees tip:  Redenen waarom het internet super handig is

De voordelen

De voordelen van digitaal adverteren zijn er veel. Allereerst betaal je enkel per klik. Dus je rekent af als iemand echt op jouw website of webshop gaat rondkijken. In de krant moet je maar geluk hebben dat iemand de advertentie leest. Daarnaast kun je zelf kiezen op welke doelgroep je wil adverteren. Zijn dit mannen of vrouwen? In welke leeftijdscategorie en op welke locatie bevinden zij zich. Allemaal aspecten waarop je specifiek kunt inspelen. Daarnaast betaal je vaak ook weinig voor elke klik. Vooral op social media is dit betaalbaar. Dat komt omdat nog niet alle bedrijven hier adverteren. De concurrentie is lager en het bereik is hoger!

Waarom digitaal adverteren?

Digitaal adverteren is helemaal van deze tijd. Steeds meer aankopen en bestellingen worden online gedaan. En daar kan jij als bedrijf niet meer bij achterblijven. Ook de corona crisis heeft hier een grote invloed op gehad. Ongeveer een jaar geleden zagen we een sterke toename bij het aantal digitale bestellingen. Dit is vandaag de dag nog steeds het geval. Het is namelijk ook wel gemakkelijk om vanaf de stoel je boodschappen te bestellen. Je hoeft niet meer in die lange kassarij te wachten.

Conclusie

Het digitaal adverteren is een betaalbare oplossing om meer bekendheid voor je bedrijf te krijgen. Daarnaast is het ook nog een toekomstbestendig alternatief. Door corona is het aantal digitale bestellingen toegenomen en zelfs nu het beter gaat stijgt dit aantal nog lichtelijk. Er zit dus een grote markt in. Ook zorgt online vindbaarheid voor een lokale twist. Door het internet kan het dus zijn dat klanten opeens bij je in de winkel terug komen.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Wie zijn we

Ons website-adres is: http://belmetkorting.nl.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Reacties

Als bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren.

Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (dit wordt ook een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar service indien je dit gebruikt. De privacybeleidspagina kun je hier vinden: https://automattic.com/privacy/. Nadat je reactie is goedgekeurd, is je profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van je reactie.

Media

Als je een geregistreerde gebruiker bent en afbeeldingen naar de site upload, moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de website kunnen de afbeeldingen van de website downloaden en de locatiegegevens inzien.

Contactformulieren

Cookies

Wanneer je een reactie achterlaat op onze site, kun je aangeven of je naam, je e-mailadres en website in een cookie opgeslagen mogen worden. Dit doen we voor jouw gemak zodat je deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen voor een nieuwe reactie. Deze cookies zijn een jaar lang geldig.

Indien je een account hebt en je logt in op deze site, slaan we een tijdelijke cookie op om te bepalen of jouw browser cookies accepteert. Deze cookie bevat geen persoonlijke gegevens en wordt verwijderd zodra je je browser sluit.

Zodra je inlogt, zullen we enkele cookies bewaren in verband met jouw login informatie en schermweergave opties. Login cookies zijn 2 dagen geldig en cookies voor schermweergave opties 1 jaar. Als je "Herinner mij" selecteert, wordt je login 2 weken bewaard. Zodra je uitlogt van jouw account, worden login cookies verwijderd.

Wanneer je een bericht wijzigt of publiceert wordt een aanvullende cookie door je browser opgeslagen. Deze cookie bevat geen persoonlijke data en heeft enkel het post ID van het artikel wat je hebt bewerkt in zich. Deze cookie is na een dag verlopen.

Ingesloten inhoud van andere websites

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video's, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

Deze websites kunnen data over jou verzamelen, cookies gebruiken, tracking van derde partijen insluiten en je interactie met deze ingesloten inhoud monitoren, inclusief de interactie met ingesloten inhoud als je een account hebt en ingelogd bent op die website.

Analytics

Met wie we jouw data delen

Hoe lang we jouw data bewaren

Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren.

Voor gebruikers die geregistreerd op onze website (indien van toepassing), bewaren we ook persoonlijke informatie in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen op ieder moment (de gebruikersnaam kan niet gewijzigd worden). Website beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en wijzigen.

Welke rechten je hebt over je data

Als je een account hebt op deze site of je hebt reacties achter gelaten, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.

Waar we jouw data naartoe sturen

Reacties van bezoekers kunnen door een geautomatiseerde spamdetectie service geleid worden.

Jouw contactinformatie

Aanvullende informatie

Hoe we jouw data beveiligen

Welke datalek procedures we geïmplementeerd hebben

Van welke derde partijen we data ontvangen

Wat voor geautomatiseerde besluiten we nemen en profilering we doen met gebruikersgegevens

Openbaarmakingsverplichtingen van de industrie

Save settings
Cookies settings